FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6 7  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: Geschrokken!!!  (gelezen 14537 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

vr3506

  • Gast
Geschrokken!!!
« Reactie #60 Gepost op: 29 maart 2005, 01:14:27 »

dit maken jullie er zelf van, ik heb dit nooit gezegd!
door mijn postings blijven jullie wel scherp :twisted:
Maar inq je dwaalt af.....

Menno

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7933
Geschrokken!!!
« Reactie #61 Gepost op: 29 maart 2005, 02:20:41 »

Jan....  als ik jou was...  had ik m'n posting allang gewijzigd <SSSSSSMILINGSSSSS>   :D  :D  :D
Maar Inge heeft gelijk......

Nu wacht ik nogeens op haar REACTIE !!!! wanneer ze eindelijk OCM wordt (MET DT !!!) want veel langer kan ze daar niet omheen draaien !!!

Marcel

  • Clublid
  • Berichten: 2729
  • Meppel
Geschrokken!!!
« Reactie #62 Gepost op: 29 maart 2005, 10:34:30 »

De fj is zeer  vergeveingsgezind.

Kort geleden met samen met een cbr600rr wezen toeren. Leuk. Maar in bochten kom je wel wat te kort :(. Dit kan redelijk gecompenceerd worden met ons vermogen op recht stukken. Als je dan een rotonde tegen komt en je neemt hem een kwart en gooit op vochtig wegdek het gas erop dan breekt je achterkant uit. Dit gaat dan op een (leuke) "rustige" manier. Even gas minderen en je achterwiel gaat weer gewoon meedoen.

Mooi zo'n fj
Het wordt een beetje rustiger: Triumph sprint 1050 ST

Old School: FJ1100 84 ;)

Ing

  • Gast
Geschrokken!!!
« Reactie #63 Gepost op: 29 maart 2005, 19:34:30 »

Beste vr, ik ben even de draad kwijt, waarvan dwaal ik af? Volgens mij is er nogal wat afgedwaald in de laatste pagina's berichten...... :wink:

Beste Menno, vooralsnog kan ik geen reden bedenken waarom ik OCM zou moeten/willen worden. Wat heb ik daar aan? (Behalve dat ik 25 euri moet betalen, en of dat nou zo'n pre is......)

@ Marcel: Ik heb het niet zo op een nat wegdek, ben dan altijd erg op mijn hoede. Nu moet er ook dringend een nieuwe achterband op mijn FJ, dat zal al wel heel wat schelen, maar dan nog, vocht, bladeren, modder, ik vind het niks. Rij het liefste op een mooi schone en droge weg......

Crazy

  • Gast
Geschrokken!!!
« Reactie #64 Gepost op: 29 maart 2005, 20:37:55 »

@ Ing: komt goed, we doen ons best!

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Geschrokken!!!
« Reactie #65 Gepost op: 30 maart 2005, 13:32:27 »

Niemand MOET iets......maar.... :)  :)

Citaat van: Ing
Beste Menno, vooralsnog kan ik geen reden bedenken waarom ik OCM zou moeten/willen worden. Wat heb ik daar aan? (Behalve dat ik 25 euri moet betalen,


1) Mee mogen doen met de officele OCM toerritten
2) Medezeggenschap over regelementen, vernieuwingen , verbeteringen  etc etc van de club in zijn algemeen
3) Club kortingen bij veel zaken.  Dit kan je echt veel neutroontjes schelen.
4) meer inzien en rechten op het forum., waardoor meer info en meer kans op onderdelen, hulp etc etc.

kan  nog meer bedenken, maar dit is in hoofdzaak, lijkt me reden genoeg dunkt me :P  :P

Ruud

  • Gast
Geschrokken!!!
« Reactie #66 Gepost op: 30 maart 2005, 13:42:05 »

Bij 150 posts wordt er automatisch een acceptgiro geprint......  :wink:

Ing

  • Gast
Geschrokken!!!
« Reactie #67 Gepost op: 30 maart 2005, 13:50:27 »

Komt die acceptgiro na de 150e post zomaar uit mijn printer? En kan ik die dan naar de club sturen zodat ik een vergoeding krijg voor mijn constructieve bijdrage hier?
Da's mooi geregeld!! :D

Ing

  • Gast
Geschrokken!!!
« Reactie #68 Gepost op: 30 maart 2005, 14:01:26 »

Citaat van: FJoppie

1) Mee mogen doen met de officele OCM toerritten
2) Medezeggenschap over regelementen, vernieuwingen , verbeteringen  etc etc van de club in zijn algemeen
3) Club kortingen bij veel zaken.  Dit kan je echt veel neutroontjes schelen.
4) meer inzien en rechten op het forum., waardoor meer info en meer kans op onderdelen, hulp etc etc.

kan  nog meer bedenken, maar dit is in hoofdzaak, lijkt me reden genoeg dunkt me :P  :P


@1 Ik denk niet dat ik dat ga doen. (Maar o.k., wie weet, in de toekomst....)
@2 Ik hoef geen medezeggenschap. Vrouwen krijgen op slinkse wijze toch altijd hun zin.......
@3 Korting krijg ik ook zo.....(Daar heb ik zo mijn maniertjes voor.....)
@4 Ik ben volkomen tevreden met dit forum. Ik kan mijn vragen kwijt, iedereen is zo vriendelijk antwoord te geven, ik kan de info vinden die ik zoek, en er staat ook af en toe iets leuks op wat niet direct met FJ's te maken heeft.
Waarbij ik ook nog even mijn complimenten wil geven aan degenen die dat allemaal verzorgen.
Daarnaast wil ik ook nog graag kwijt dat een forum vooral leuk en informatief is als er ook veel bezoekers zijn die vragen kunnen stellen en informatie kunnen geven. Dus beperkingen maken het alleen maar minder interessant.
Trouwens, over die 25 euri: ik vind dat bedrag verhoudingsgewijs te hoog. Je zou het ook anders kunnen aanpakken, mensen een vrijwillige bijdrage laten geven, of mensen laten bijdragen als er een toerrit georganiseerd wordt. Ik noem maar wat.........

Crazy

  • Gast
Geschrokken!!!
« Reactie #69 Gepost op: 30 maart 2005, 14:57:41 »

Zoals ik al zei: ff geduld, we zijn hard aan het werk! Laten we dit nog ff bewaren zodat we constructief e.e.a. kunnen gaan opbouwen.

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Geschrokken!!!
« Reactie #70 Gepost op: 30 maart 2005, 17:22:29 »

vrouwen krijgen op slinkse wijse toch altijd hun zin  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

goed dat jij mn vrouw niet ben want zo werkt het echt niet
mn haaren staan recht op bij het lezen van deze tekst

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

Ing

  • Gast
Geschrokken!!!
« Reactie #71 Gepost op: 30 maart 2005, 18:27:41 »

Dat is dan geheel wederzijds.....
Ik val meer op mannen met een gezonde dosis humor.......



(Ik zal volgende keer iets kwistiger met de Emoticons strooien........ :wink: )

sideburns

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3289
  • 's-Hertogenbosch
Geschrokken!!!
« Reactie #72 Gepost op: 30 maart 2005, 19:59:31 »

Hee, maar om terug te komen op jouw wegbrekende kont............ :twisted:

sideburns

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3289
  • 's-Hertogenbosch
Geschrokken!!!
« Reactie #73 Gepost op: 30 maart 2005, 19:59:48 »

Fotootje?

Ing

  • Gast
Geschrokken!!!
« Reactie #74 Gepost op: 30 maart 2005, 20:32:07 »

Excuse me???? :shock:  :shock:  :shock:

Van mijn kont????? :shock:  :shock:  :shock:



(Heb je niet een paar berichten geleden de foto's gezien? Eentje van mijn FJ en eentje waar ik zelf op sta...... O.k. zijn niet direct foto's van de derriere, maar allez......)
Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6 7  Allemaal   Omhoog