FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: ?T is 24 jaar geleden, maar............  (gelezen 3410 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
?T is 24 jaar geleden, maar............
« Reactie #15 Gepost op: 22 november 2005, 23:53:16 »

Citaat van: Ing
Pfff.....gelukkig!! :wink:
Als het een keer een beetje in de buurt is, wil ik wel eens meerijden. Volgend voorjaar of zo. Maar alleen als er nog meer vrouwelijke FJottters van de partij zijn.


Nou ik ken er wel een paar hoor......die zijn meestal van de partij.
bijv, mijn eigen Jenny, Gabrielle, Relinde enz enz .vrouwen genoeg op de treffens,,,, en das gezellig............altijd.............
Als je denkt dat dit een club is vor mannen met een verlengde van hun,,,,,,,,,,,dan ben je mis, het is gemengd en iedereen gaat gezellig met elkaar om,,,, net een bingo, bridge of ballroom dans club,,,,,,maar dan anders  hihihihihihi.... nee serieus,,, het is altijd een festijn als de clubleden , (zowel mannen als vrouwen) op een treffen samen komen,,, doe het eens een keer en doe mee, je zal versteld staan van de gezelligheid. :P  :P

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
?T is 24 jaar geleden, maar............
« Reactie #16 Gepost op: 22 november 2005, 23:59:47 »

Bodypainting?   :wink:


Greetings,  Gerton  8)[/quote]

ach het lichamelijke duurt maar zo kort he,,,,,,,,,,1 keer douchen en het is weg,,,,,zonde vind je niet???????????????
Nee dan besteed ik mijn tijd liever aan iets duurzaams,,,,,een blinkende topkuip, erotisch getinde tank , mooie ronde zijpanelen, een in de zon schitterend kontje ( blauw met handvaten), een duurzame  relatie,,,,,, :P  :P  :P  :P,,,,,,  haar kunnen berijden als je wil ,,,,met en zonder de tekortkomingen,,,,,,,,ja das pas leven, das pas erotiek :P  :P

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
?T is 24 jaar geleden, maar............
« Reactie #17 Gepost op: 23 november 2005, 00:40:27 »

Citaat van: Beertje
Citaat

Als het een keer een beetje in de buurt is, wil ik wel eens meerijden. Volgend voorjaar of zo. Maar alleen als er nog meer vrouwelijke FJottters van de partij zijn.



eenkennig?


eerder schuw zou ik zeggen, ,,,,maar dat hoeft niet,,,,, kom gewoon op een treffen, en je wordt opgenomen in de club,,,,zeker weten

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7494
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
?T is 24 jaar geleden, maar............
« Reactie #18 Gepost op: 23 november 2005, 00:47:33 »

Cool man! Mirjam wil onze hond op het reservewiel van de Van. Kun je dat?
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

marq

  • Gast
?T is 24 jaar geleden, maar............
« Reactie #19 Gepost op: 23 november 2005, 10:04:01 »

Citaat
Platslaan en vastschroeven toch?


:mrgreen:

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
?T is 24 jaar geleden, maar............
« Reactie #20 Gepost op: 23 november 2005, 13:29:07 »

Citaat van: FJoppie
Citaat van: floris
blanke lak erover en tword al heel anders

mooi man, je mag de wheelcover van mijn auto ook wel als proef schijf gebruiken ;)


nee, nog ff dooroefenen voordat ik me aan andermans eigendommen vergrijp :D  :D  :D


nee nog niet met andermans eigendommen,, ik wil eerst nog even dooroefenen :D

Remco

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1057
  • Overpelt (Belgie)
?T is 24 jaar geleden, maar............
« Reactie #21 Gepost op: 23 november 2005, 22:58:01 »

Citaat van: Ing
Pfff.....gelukkig!! :wink:
Als het een keer een beetje in de buurt is, wil ik wel eens meerijden. Volgend voorjaar of zo. Maar alleen als er nog meer vrouwelijke FJottters van de partij zijn.


In de buurt is bij jou volgens mij altijd of nooit, je woont immers nergens, tenminste we weten niet waar je woont.
8 X FJ = 1000 pk

Ing

  • Gast
?T is 24 jaar geleden, maar............
« Reactie #22 Gepost op: 24 november 2005, 12:22:59 »

Ik woon in de buurt van Enschede. De meeste FJ activiteiten spelen zich volgens mij met name af in het westen en in Brabant en Limburg.
Dan ben ik al een hele tijd onderweg voor ik bij de startplaats arriveer.
Dat vind ik wel bezwaarlijk, of eigenlijk vind mijn derriere dat vooral erg bezwaarlijk!!

Rem

  • Gast
?T is 24 jaar geleden, maar............
« Reactie #23 Gepost op: 24 november 2005, 12:50:52 »

de rit der ritten is dichterbij mischien vorigge keer zijn er een aantal via de snelweg via duitseland daarheen gegaan en volgens mij ben je niet lang onderweg vanaf enschede.

verder kan je natuurlijk gewoon een meating organiseren .
gewoon een datum prikken noem het een koffie tukkers dag ofzoiets en je bendt klaar .
een koppie soep en koffie tegen vergoeding en je bent er gewoon bij je thuis .
best gaaf hoor een hele straat vol met fj ers. die bij jou op de stoep geparkeerd staan.
er zijn er meer die er zo over denken hoor helemaal met de huidige benzine prijzen .
ik ben nu ff druk maar ik wil wel in de toekomst iets dergelijks organiseren en zutphen is voor jou niet ver binnendoor met 3 kwartier via lochem .

ik denk dat ik het dan in een scouting blokhut doe.maar mischien vindt ik wel een huis met garage als mijn huidige stulpje verkocht is.of gewoon hier thuis.

in de tussentijd ben je van harte welkom hoor de koffie is altijd bruin en mijn adres staat hieronder.En een enge verschijning ben ik ook niet.

Ing

  • Gast
?T is 24 jaar geleden, maar............
« Reactie #24 Gepost op: 24 november 2005, 23:26:14 »

Dat is aardig van je...... :)
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
 

cuneate-rose