Standaard FJ Delen? Ehhh....tja......Weinig
Nee valt op zich nog wel mee:
FF specs:
-Frame is standaard, alleen zijn er wat bevestigingspunten aagelast.
-Blok is standaard, kop is geflowed, 8/10 mm meer kleplift op de nokkenassen en de uitlaatkleppen liggen dieper in de kop.
-Achterbrug is gebraced, met een ?hlins achterveer.
-Voorvrok is standaard, antiduik verwijderd, en ze hebben iets met de demping gedaan want hij is keihard. Wat weet ik nog niet, hij gaat pas uit elkaar als er een keerring gaat lekken, ze doen het nu super.
-Vance en Hines open eindpijp en eigenbouw bochten. 3 mm grotere diameter dan standaard.
-Remmen v??r: Geheel Brembo, schijven,klauwen,rempomp.
-Remmen achter: Brembo pomp, klauw, schijf origineel (remt bagger, moet ik nog naar kijken)
-Wielen: Marvic met achter 180/55/17 en voor 120/70/17
-Raceplaatwerk van een RC45 (rvf750rr) Sp1 spiegels
-Eigenbouw zadel en eigenbouw dashboard.
En ikkus is erg blij!
@ Dirk, ik weeg hem altijd met een gewone personen weegschaal.
Maakt een oprijplankje zodat je er op kan rijden.
Eerst voorkant wegen, dan achterkant. je wint een heel klein beetje omdat je 10 cm omhoog staat, maar dat is verwaarloosbaar. (moet je het ook niet over hebben
)
Hij woog, voor de ombouw 189 kg met accu, en een halve tank benzine
Wat hij nu weegt weet ik nog niet, hoop onder de 220, met een volle tank, dan ben ik erg blij!
Standaar FJ weegt rijklaar iets van 260!