FJ1200 > Welkom nieuwe bezoekers/leden

Help wanted

(1/3) > >>

Marc1966:
Hoi Fj members. Al enige jaren in bezit van fj1200 uit 1993. Ik heb m te koop gezet, eigenlijk noodgedwongen omdat ik mij koppeling niet meer ok krijg.
Probleem is dat ik n nieuw setje gekocht heb, maar dag er na weer geen druk. Ik kan t zelf niet maken. Naar een motorzaak brengen is gewoon te duur. Is er iemand in omgeving Sittard die me kan en wil helpen? Ik weet zelf niet waar te beginnen en die setjes zijn ook niet echt goedkoop.
Nu ervoor gekozen te gaan verkopen...maar toch nog n laatste poging.

Marc1966:
Aanvulling. Enige jaren geleden al lid geworden hier maar blijkbaar klopt email niet meer. Hoe dan ook, alvast dank

Batman:
Marc, hoi vanuit Winterswijk. Er zal zich wel iemand melden in je buurt, misschien Edwin (wackywabit) als hij terug is van vakantie. Dus niet getreurd als je niet direct response krijgt. Het is tenslotte vakantie periode.
Koppeling op druk brengen. Nadat je er een revisierente in gezet hebt zou niet zo een probleem moeten zijn. Tenzij je het rubber er verkeerd om ingezet hebt.

Mark_Vans:
Nou, Sittard is niet echt in de buurt van waar Edwin woont. Volgens mij zijn er ook geen, of in ieder geval weinig, actieve clubleden in die regio.

On topic: zit de rubberen keerring goed - als in: niet verkeerd om - om het zuigertje in de slave?

Marc1966:
Dat ga ik checken. Ik hoop t bijna. Thanks

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie