@ Eelco, begrijpelijk dat je minder aandacht aan de FJ club hebt besteed, ik was niet van je lichamelijke malheur op de hoogte.
Zie mijn opmerking ook meer als een pijnprikkel die ik wilde toedienen, om te zien of er nog leven zat in de verantwoordelijke bestuurders, en gezien je reactie moet ik zeggen dat dat gelukkig het geval is.
Ben 't met Bert eens, dat er vanuit het (overige) bestuur misschien wel enige actie / communicatie richting de leden gewenst was.
Aangaande je fysieke situatie, als ook die van Sil, wil ik jullie beiden veel sterkte en goed herstel wensen.
(
vwb het vacant komen van de voorzitter positie moet ik je helaas teleurstellen, niet alleen ben ik geen clublid meer en ook niet meer in bezit van een FJ, ik heb niet de ambitie dat van je over te nemen, ik ken m'n capaciteiten en zeker ook m'n beperkingen... ik heb daar geen zininin.. )
