Olie erin heen en weer schuiven, dan helemaal uitrekken. veer erin, olie niveau meten , dus 11 cm vanaf de boven kant en dan moet het olie niveau beginnen , dat is die 11 cm lucht (anders kan de poot niet meer inveren) sucses
Ik heb het niet gemeten maar me wel exact aan de 240cc gehouden. Daarna de poot maximaal uitgetrokken, veer erin en de schroefdop erop gedraaid. Ik ben er vanuit gegaan dat dat met uitgetrokken poot moest gebeuren omdat ik anders op geen manier die veer ver genoeg ingedrukt kreeg.
Morgen de boel weer even los en dubbel checken. Ik denk wel dat ik het goed gedaan heb, de voorvork deed iniedergeval goed zijn werk tijdens een voorzichtig testrondje.
Btw, onder op de poot zit een klein boutje, deze is dan wellicht om de hoeveelheid lucht in de poot aan te kunnen passen?
Tjonge zeg..Ben toch blij dat ik vrij handig ben en enigsinds een technische achtergrond heb. Sleutelen aan 2 wielers heb ik al neit meer gedaan sinds mijn MB5, TSX en aprillia AF1.
Lang geleden..