FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 7914 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7484
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Re: even voorstellen
« Reactie #30 Gepost op: 18 juli 2018, 09:58:42 »

Nou.... Misschien meer een kwestie van ervaring.
Ik ben al sinds de oprichting lid van deze club. Daarbij heb ik een motorzaak gehad. De helemaal onervaren ben ik niet. Het zal ongetwijfeld wel eens zijn voorgekomen maar ik ben het bij oude motoren van minimaal 24 jaar oud nog nooit tegengekomen. Je zoekt naar een spelt in een hooiberg ben ik bang.
Gelogd
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

Zappa

  • Gast
Re: even voorstellen
« Reactie #31 Gepost op: 18 juli 2018, 10:13:08 »

Nogmaals : eigen meerjarige ervaringen bepalen niet de ervaringen van een ander meen ik ?
Laatste jaar ( als vb.) trof ik een Honda VT 1100 aan 1985, eerste eigenaar, miles 16.oooo, alles bekend.  Een BMW K 1100 RS 1995 km 44.ooo alles bekend, 1e eigenaar. Verder van 1990-2017 diverse Honda ST 1100 in Belgié, eerste eigenaren, komplete geschiedenis. prima algehele staat. Het komt dus voor.
en....als men van 10 km hoogte neerkijkt en de asbak niet ziet staan...of vanaf 3 cm en hem niet ziet, het is en blijft diezelfde asbak. Goed hé?
p.s. heb zojuist het bestuur verzocht mijn profiel hier te verwijderen.

allen mijn groet en veel plezier toewensend

Martin (Zappa)
Gelogd

Nor

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14077
  • 't Zand N-H.
    • Arrow classic rock
Re: even voorstellen
« Reactie #32 Gepost op: 18 juli 2018, 21:41:27 »

Mensen, we gaan dit topic sluiten omdat de heer Zappa heeft aangegeven niet langer gebruik te willen maken van het forum.

Tevens heeft dit forumlid gevraagd of we zijn account willen verwijderen. Dit doen we echter zelden maar na overleg binnen het bestuur hebben we besloten hier gevolg aan te geven.

Redenen binnen het bestuur bekend.
« Laatst bewerkt op: 19 juli 2018, 10:32:42 door Nor »
Gelogd
Jij weet toch ook wel, FJ1200 maakt het verschil tussen "beleving en kippevel"..

5x FJ. '85 t/m '92.
 

cuneate-rose