FJ1200 > Algemeen

Motorbeurs 2024

(1/4) > >>

Fred:
Yep. Het gaat weer gebeuren 22-25 februari
Dat is van donderdag tm zondag
Wij staan er weer met de FJ club ook dit jaar weer samen met landgasthof Grevenstein

En ook dit jaar hebben wij een standbemanning nodig
De vaste personen,  Rinus en mijn persoontje staan er als kernbemanning weer elke dag.
Voor de overige dagen zou het prettig zijn als we weer ondersteuning krijgen van de leden.
Dat betekend voor de bezetting:
Woensdag opbouwen van de stand waarbij 1 a 2 motoren geplaatst gaan worden.
Liefhebbers om hun motor voor deze periode af te staan, dat betekend af te leveren op woensdag op de beurs en op te halen op zondag, na sluitingstijd.
Ik wil graag zeggen dat er een vergoeding tegenover staat maar dat is helaas niet zo.
Dus geïnteresseerd? Meld je aan.
Dat kan dus als standbemanning of als tijdelijk donateur van je FJ.
Zoals het er nu voor staat:
Donderdag,  Rinus, Fred, Eelco.
Vrijdag, Rinus, Fred, Bert, Batman van Veluwen  en Herbert.
Zaterdag, Rinus, Fred, Fransje xxxxxx
Zondag, Rinus, Fred, Rene Verheij xxxxxx
Hoort en zegt het voort.

FransJe:
Hoi Fred, ik kan zondag komen en helpen opbreken, heb je liever dat ik zaterdag kom is dat ook goed. Ik hoor het wel, groet Frans.

Fred:

--- Citaat van: FransJe op 11 januari 2024, 19:57:05 ---Hoi Fred, ik kan zondag komen en helpen opbreken, heb je liever dat ik zaterdag kom is dat ook goed. Ik hoor het wel, groet Frans.

--- Einde van citaat ---
Hallo Frans ik heb graag eerst 3 personen per dag om een compleet te maken. Daar na kan ik een 4e man inplannen.  Ik zet je dan liever op de zaterdag

FransJe:
 :mrgreen:oké, zaterdag.

Fred:
Het loopt nog niet echt storm voor wat de animo betreft.
Toch hoop ik voor de donderdag en de vrijdag  nog een aanvulling te mogen zien van minimaal 1 per dag.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie