Dag allemaal,
Volgende maand is er weer de motorbeurs in Utrecht alwaar wij met onze club al jaren staan met een leuke stand. We zijn begonnen met een eigen FJOC stand maar in de loop der jaren is daar een verandering in gekomen. Dit enerzijds, en grotendeels door de kosten van de beurs, door een teruglopend ledenaantal en anderzijds de daaraan gekoppelde contributie wat een behoorlijke financiƫle aderlating was/is op de clubkas.
Maar desalniettemin hebben Fred en Rinus vol enthousiasme deze klus altijd geklaard en stonden we toch maar mooi weer op de beurs. Het leverde misschien niet altijd het gewenste resultaat op, te weten werving van nieuwe leden, maar we waren er weer. En niet te vergeten dat de leden die de beurs bezochten altijd een plekje hebben om een bakkie koffie te drinken of om even wat spullen achter te laten zodat ze niet de hele tijd met die spullen hoeven te sjouwen. Je krijgt gratis entree.
Fred is ook nu weer druk met het organiseren van onze stand, die we ook nu weer, uit kosten overweging, samen met Landgasthof Grevenstein zullen opbouwen. Maar, en nu kom ik tot de kern van het verhaal, Fred KAN dit niet alleen. Hij heeft daarvoor hulp nodig. Niet zo zeer bij de op- en afbouw van de stand maar zeer zeker bij de bezetting van de stand. Het duurt nog een kleine maand en dan staan we er. Ik doe, wederom, een oproep aan jullie allemaal om contact op te nemen met Fred Roosjen om hem te ondersteunen. Mag ook een dagdeel zijn of een hele dag. Je krijgt gratis entree.
Per dag zijn er 2-4 personen nodig zodat je ook zelf nog regelmatig over de beurs kunt lopen maar de stand toch bezet is. Fred is altijd een van die personen. Het is erg leuk om van verschillende mensen te horen wat hun ervaring en beleving is/was met de FJ die ze ooit eens gehad hebben.
Als je interesse hebt, en de club een warm hart toewenst, geef je dan op om de club een dag(deel) te ondersteunen. Had ik al gezegd dat je die dag gratis entree krijgt?
Kom op, geef je op en laat de club, maar vooral Fred, niet in zijn hempie staan. Hij kan en mag dit niet hoeven doen!
Met vriendelijke FJ groet,
Bert (Batman)