Goedemiddag dames en heren.
Vandaag is mijn FJ1200 verkocht en staat voor export buiten europa klaar.
Vanaf heden heb ik geen FJ1200 meer maar alleen nog de FZS1000.
De FJ1200 kreeg te weinig aandacht en stond teveel stil.
Heb er wel veel plezier aan beleefd met rijden, sleutelen en customisen.
Ik blijf wel nog een beetje hier hangen. Misschien organiseer ik nog eens een ritje of ga mee met een van jullie ritjes.